Wyłącz oba urządzenia.
Następnie podłącz kasę fiskalną do terminala płatniczego używając dedykowanego przewodu o oznaczeniu Przewód_miniUSB_RJ12_Desk_PN_202205F01V_FAREX_ACLAS
W razie braku przewodu zamów go w POLCARD podając jego oznaczenie. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
Włącz kasę fiskalną. Upewnij się, że kasa posiada zainstalowaną i aktywną kartę SIM lub jest prawidłowo podłączona do innego źródła internetu. Jeżeli nie wiesz, jak znaleźć kartę SIM w urządzeniu, sprawdź jej umiejscowienie w instrukcji obsługi kasy fiskalnej. Jeżeli Twoja kasa wymaga wprowadzenia hasła, wprowadź je.
Włącz terminal płatniczy. W tym celu podłącz go do prądu kablem zasilającym dołączonym do zestawu. Upewnij się, że terminal posiada zainstalowaną i aktywną kartę SIM lub jest prawidłowo podłączony do innego źródła internetu.
Poszczególne kroki z opisu poniżej zatwierdzasz na kasie klawiszem GOTÓWKA ENTER.
Z menu kasy wybierz:
03 KONFIGURACJA > 08 PŁATNOŚCI > 04 TERMINAL PŁATNICZY > 01 TYP TERMINALA
Na wyświetlonym ekranie ustaw wartość 1 wybierając na klawiaturze kasy klawisz z cyfrą 1 i zatwierdź wybór. Nastąpi wydruk potwierdzeniem tego ustawienia.
Kasa na kolejnym ekranie samoczynnie podświetli opcję 02 PARAM. KOMUNIKACJI
Na wyświetlonym ekranie wybierz wartość 1 (COM) wybierając na klawiaturze kasy klawisz z cyfrą 1 i zatwierdź wybór.
Następnie ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Po zatwierdzeniu ostatniego ustawienia kasa wydrukuje potwierdzenie przyjętej konfiguracji z podsumowaniem wprowadzonych ustawień celem weryfikacji ich poprawności.
Wejdź w ustawienia otwierając menu i przechodząc:
MENU > 2 MENU > 3 ADMINISTRACYJNE > Wprowadź hasło administratora: 0000 > Zatwierdź zielonym przyciskiem 🟢 > KONFIGURACJA ECR > ZAAWANSOWANE
Ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Zapisz wprowadzone ustawienia.
Cofnij się do głównego menu.
Sprawdź poprawność komunikacji między kasą a terminalem wybierając na kasie:
MENU > wprowadź cyfry 03080404 > 04 TEST KOMUNIKACJI Z EFT
i zatwierdź. Gdy komunikacja jest poprawna, kasa wyświetli komunikat TEST OK.
Jeśli mimo realizacji powyższych kroków integracja nie działa:
Skontaktuj się z nami poprzez: