Podłącz kasę fiskalną do terminala płatniczego używając przewodu stanowiącego wyposażenie terminala, który jest w pudełku z terminalem.
W razie braku przewodu zamów go w POLCARD. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
Włącz kasę fiskalną. Upewnij się, że kasa posiada zainstalowaną i aktywną kartę SIM lub jest prawidłowo podłączona do innego źródła internetu. Jeżeli nie wiesz, jak znaleźć kartę SIM w urządzeniu, sprawdź jej umiejscowienie w instrukcji obsługi kasy fiskalnej.
Włącz terminal płatniczy. W tym celu naciśnij i przytrzymaj zielony klawisz aż zaświeci się ekran. Jeżeli terminal się nie włącza, może to oznaczać rozładowanie baterii, wówczas podłącz go do kasy lub do prądu kablem USB dołączonym do zestawu. Rozpocznie się ładowanie baterii i terminal uruchomi się.
Na kasie wybierz:
F Menu > 4 Ustawienia > 45 Opcje > 451 Komunikacja > 4511 Połączenia
Na kasie wybierz:
F Menu > 4 Ustawienia > 45 Opcje > 451 Komunikacja > 4514 ECR-EFT
Na kasie wybierz:
F Menu > 4 Ustawienia > 45 Opcje > 451 Komunikacja > 4515 Ustawienia sieci > 45153 Usługi > 451533 Prot. EFT
Następnie ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Wejdź w ustawienia otwierając menu i przechodząc:
MENU > 2 MENU > 3 ADMINISTRACYJNE > Wprowadź hasło administratora: 0000 > Zatwierdź zielonym przyciskiem 🟢 > KONFIGURACJA ECR > ZAAWANSOWANE
Ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Zapisz wprowadzone ustawienia.
Cofnij się do głównego menu.
Sprawdź poprawność komunikacji pomiędzy kasą a terminalem inicjując na kasie wykonanie raportu dobowego. W tym celu na kasie wybierz:
F > MENU > RAPORTY > DOBOWY
Na ekranie kasy pojawi się pytanie: Czy drukować raport dobowy? Zatwierdź pytanie klawiszem OK.
Kasa wyświetli datę z pytaniem, czy jest poprawna. Zatwierdź pytanie klawiszem OK.
Gdy nastąpi wydruk raportu dobowego na kasie, a po nim na kasie wydrukuje się raport wysyłki z terminala, integracja kasy i terminala jest gotowa do pracy.
Jeśli mimo realizacji powyższych kroków integracja nie działa:
Skontaktuj się z nami poprzez: