Podłącz kasę fiskalną do terminala płatniczego używając przewodu USB o oznaczeniu Przewód_MicroUSB_USB_A
W razie braku przewodu zamów go w POLCARD. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
Włącz kasę fiskalną. Upewnij się, że kasa posiada zainstalowaną i aktywną kartę SIM lub jest prawidłowo podłączona do innego źródła internetu. Jeżeli nie wiesz, jak znaleźć kartę SIM w urządzeniu, sprawdź jej umiejscowienie w instrukcji obsługi kasy fiskalnej.
Włącz terminal płatniczy. W tym celu naciśnij i przytrzymaj zielony klawisz aż podświetli się ekran. Jeżeli terminal się nie włącza, może to oznaczać rozładowanie baterii, wówczas podłącz go do kasy lub do prądu kablem USB dołączonym do terminala. Rozpocznie się ładowanie baterii i terminal uruchomi się.
Odczytaj adres IP terminala przydzielony mu przez kasę. W tym celu na kasie wybierz kolejno (poszczególne opcje zatwierdzasz klawiszem OK):
F MENU > USTAWIENIA > OPCJE > KOMUNIKACJA > USTAWIENIA SIECI > DRUKUJ STAN SIECI
Na wydruku z kasy w części zatytułowanej NAZWA: ppp10 w pozycji IP odnajdziesz adres IP przydzielony terminalowi przez kasę. Wprowadź adres IP terminala do kasy zmieniając ostatnią cyfrę odczytanego adresu IP na o jedną wyżej, np. zamiast adresu 010.255.000.001 wprowadź adres 010.255.000.002. W tym celu na kasie wybierz kolejno:
F Menu > Ustawienia > Opcje > Komunikacja> Ustaw. Sieci > Usługi > Prot. EFT
Klawiszem C wycofaj się do ekranu początkowego kasy.
Wybierz na kasie :
Menu > Ustawienia > Opcje >Komunikacja > Połączenia
a następnie przejdź naciskając klawisz OK do pozycji:
Pozostałe pozycje COM oznaczone innymi cyframi pomiń używając klawisza OK nic w nich nie ustawiając.
Mapowanie USB musi pozostać odznaczone.
Klawiszem C wycofaj się do ekranu początkowego kasy.
Na terminalu wybierz:
MENU > 2 MENU > 3 ADMINISTRACYJNE > Wprowadź hasło administratora: 0000 > Zatwierdź zielonym przyciskiem 🟢 > KONFIGURACJA ECR > ZAAWANSOWANE
Ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Zapisz wprowadzone ustawienia.
Cofnij się do ekranu początkowego terminala naciskając czerwony lub żółty klawisz.
Sprawdź poprawność komunikacji pomiędzy kasą a terminalem inicjując na kasie wykonanie raportu dobowego. W tym celu na kasie wybierz:
F > MENU > RAPORTY > DOBOWY
Na ekranie kasy pojawi się pytanie: Czy drukować raport dobowy? Zatwierdź pytanie klawiszem OK.
Kasa wyświetli datę z pytaniem, czy jest poprawna. Zatwierdź pytanie klawiszem OK.
Gdy nastąpi wydruk raportu dobowego na kasie, a po nim na terminalu wydrukuje się raport wysyłki z terminala, integracja kasy i terminala jest gotowa do pracy.
Jeśli mimo realizacji powyższych kroków integracja nie działa:
Skontaktuj się z nami poprzez: