Podłącz kasę fiskalną do pinpada kasowgo Ingenico Lane3000 używając dedykowanego przewodu o oznaczeniu Przewód_NOVITUS_ELZAB_HDMI_USB_PN296113786AB
W razie braku przewodu zamów go w POLCARD podając jego oznaczenie. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
Podłącz pinpad do prądu kablem zasilającym dołączonym do zestawu. Pinpad włączy się.
Włącz kasę fiskalną. Upewnij się, że kasa posiada zainstalowaną i aktywną kartę SIM lub jest prawidłowo podłączona do innego źródła internetu. Jeżeli nie wiesz, jak znaleźć kartę SIM w urządzeniu, sprawdź jej umiejscowienie w instrukcji obsługi kasy fiskalnej.
Odczytaj adres IP pinpada Ingenico Lane3000 przydzielony mu przez kasę. W tym celu na kasie wybierz kolejno (poszczególne opcje zatwierdzasz klawiszem OK):
F MENU > USTAWIENIA > OPCJE > KOMUNIKACJA > USTAWIENIA SIECI > DRUKUJ STAN SIECI
Na wydruku z kasy w części zatytułowanej NAZWA: ppp10 w pozycji IP odnajdziesz adres IP przydzielony pinpadowi przez kasę. Wprowadź adres IP pinpada do kasy zmieniając ostatnią cyfrę odczytanego adresu IP na o jedną wyższą, np. zamiast adresu 010.255.000.001 wprowadź adres 010.255.000.002. W tym celu na kasie wybierz kolejno:
F Menu > Ustawienia > Opcje > Komunikacja> Ustaw. Sieci > Usługi > Prot. EFT
Klawiszem C wycofaj się do ekranu początkowego kasy.
Wybierz na kasie :
Menu > Ustawienia > Opcje >Komunikacja > Połączenia
a następnie przejdź naciskając klawisz OK do pozycji:
Pozostałe pozycje COM oznaczone innymi cyframi pomiń używając klawisza OK nic w nich nie ustawiając.
Mapowanie USB musi pozostać odznaczone.
Klawiszem C wycofaj się do ekranu początkowego kasy.
Należy odblokować urządzenie, to znaczy tymczasowo wyłączyć wygaszacz ekranu z napisem Polcard from Fiserv. W tym celu na klawiaturze wybierz kolejno # 5 i wprowadź hasło: 1973 oraz zatwierdź je zielonym klawiszem.
Wybierz na pinpadzie:
MENU > 2 MENU > 3 ADMINISTRACYJNE > Wprowadź hasło administratora: 0000 > Zatwierdź zielonym przyciskiem 🟢 > KONFIGURACJA ECR > ZAAWANSOWANE
Ustaw opcje zgodnie z poniższymi:
Zapisz wprowadzone ustawienia.
Cofnij się do głównego menu używając czerwonego klawisza na pinpadzie.
Sprawdź poprawność komunikacji pomiędzy kasą a pinpadem inicjując na kasie sprzedaż na dowolną kwotę z zapłatą kartą:
Na ekranie kasy pojawi się komunikat: Komunikacja z terminalem... a następnie Oczekiwanie na dane karty płatniczej
Gdy na ekranie pinpada wyświetli się kwota do zapłaty, przerwij operację i anuluj ją na kasie. Oznacza to poprawną konfigurację obu urządzeń i integracja jest gotowa do pracy.
Jeśli mimo realizacji powyższych kroków integracja nie działa:
Skontaktuj się z nami poprzez: